Am avut azi naivitatea să încerc să obtin o înregistrare reverse DNS ( PTR ) pentru ip-ul static de la Romtelecom.
Am încercat sa-i contactez online ( prefer asta pentru situaţii în care nu urgent ) din myaccount, dar ultimul developer care a modificat formularul a uitat să-l testeze. După ce dau submit spune ca numele şi prenumele sunt obligatorii ( deşi ar trebui să le stie ca doar sunt logat în MyAccount ) dar formularul nu are campuri pentru ele aşa ca … fail…
Urmatoarea incercare e la telefon…explic ce vreau … omu ma lasă vreo 2 minute să intrebe pe altcineva, se întoarce şi imi spune că ei ma pot ajuta numai cu configurări de bază (el credea ca e ceva ce se configurează la mine ) dar să încerc la suport premium că nu costă decat 6 Euro/apel şi poate ma ajută ei. No Thanks!
Când i-am spus de problema cu site-ul mi s-a spus ca nu ei se ocupă de asta … bine bine dar anunţa pe cine se ocupă…
A reuşit cineva sa obtină Reverse DNS pentru un IP static de la Romtelecom cu abonament pe persoană fizică?
Salut! Cam tarziu raspunsul dar…da, se poate. Exact asa am si eu, abonament ADSL persoana fizica si IP fix.
Am completat formularul de pe site-ul RTL (Anexa 3 Reverse DNS) si l-am dat prin fax la numarul din formular.
Dupa asta a devenit interesant…Am primit confirmare prin e-mail (dupa doua zile) ca s-a activat serviciul. Nope. Nici unul din serverele DNS de pe net nu rezolva IP-ul la domeniu.
Deschid un incident la ei, dupa o zi apare RDNS-ul in MyAccount. Inca nu se rezolva IP-ul la domeniu…
OK, trec aproape doua saptamani, sun la Relatii Clienti, discut cu un operator, inregistreaza un alt incident, in cca 10 min primesc un telefon de pe un numar RTL care ma anunta ca s-a rezolvat. N-am mai intrebat cum.
Spre surpinderea mea, acum chiar mergea.
Asa ca insista. Pana la urma ii urnesti :). Trebuie rabdare si tutun 🙂
Mersi de commentariu insa mi-am pierdut interesul de atunci 🙂
Oricum formulare completate pe hartie si trimise prin fax pentru un amarat de RDNS … prea multa birocratie 🙂